środa, 18 lutego 2015

nadajemy nowy sens

kolejny tytuł pocięty
i znowu zachwytom nie ma końca

i znowu myślę, że w Waszym towarzystwie
można zaproponować do cięcia dosłownie cokolwiek,
 jakieś byle co,
a efekty będą rewelacyjne

podziwiajmy więc


 Jyoti tu i tutaj







Agnieszka K

Inka

Sonrisa
  i kolażowy debiut syna Sonrisy:)

Oshin

Marysia

Hubka tu i tutaj

Coco.nut

Kolory Nietoperza

Tymonsyl

Urtica

polecam wizyty na blogach autorek biorących udział w zabawie
tam jak zwykle dużo więcej delicji!

11 komentarzy:

  1. rewelacyjne prace, dziewczyny! a trzeba przyznać, że w sumie zadanie nie było łatwe...

    jako kolejną proponuję jakąś gazetkę wnętrzarską, tam jest zazwyczaj dużo obrazków dla odmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, wsio ryba, wy to i z ulotki wytniecie egzystencjalne pytania i odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się wszystko ogląda, gazetka wnętrzarska o.k. a ja bym się chętnie zmierzyła z czymś przyrodniczo-naukowym typu świat wiedzy, też dużo zdjęć... pewnie zacznie się licytacja ;P
    co będzie to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorzuciłam dwa następne:) http://kolorynietoperza.blogspot.com/2015/02/czarno-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  5. o, już widzę, że nie wszędzie dotarłam!
    jak ja się cieszę z Waszego twórczego towarzystwa, nawet nie wiecie jak to daje kopa do pracy!
    Zyto, zgadzam się, że tu zaglądają takie głowy, że i ulotka z budowlanego nie dałaby rady:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście niesamowite! Wybierzcie coś "lekkiego", bo mnie się te gazety po nocach śnią!!! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj... fantastyczne kolaże. I dziękuję w imieniu dziecka za umieszczenie jego "dzieła' w tym zestawieniu. jak mu pokazałam - o mało nie pękł z dumy;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Posprzątałam biurko po cięciu Sensu i wyszło jeszcze trochę: http://kolorynietoperza.blogspot.com/2015/02/sensowe-sprzatanie-biurka.html
    To już ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ile cudownych prac! wyruszam na wycieczkę po blogach i czekam na kolejny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne strony i dużo tego, ale warto było pooglądać i poczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy z Sensem, czy tylko częściowo z nim: https://www.facebook.com/drychahandmade/photos/a.901931679825278.1073741831.162220867129700/930939430257836/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń